Typ depp

Allmänt depp idag, är ganska sur och grinig, vet inte riktigt varför men allt känns så jobbigt hela tiden, det är så mycket som ligger och trycker i bakhuvudet hela tiden, om hur jag borde uppföra mig, hur jag borde vara i skolan, hur jag ska vara hemma, hur jag ska göra för att klara av allting, i skolan är jag bitchig och omogen hemma är jag sur och grinig och när jag är för mig själv är jag depp, det går inte ihop?
Vet inte riktigt vad som är fel, men vi får se framöver, just nu drömmer jag om att få ett riktigt bra jobb så jag kan tjäna egna pengar istället för att ta och låna pengar från mamma, det känns inte så bra och sen skulle jag så sjukt gärna vilja bo ensam just nu, en egen lägehet i stan eller någon annanstans, bara jag har mitt eget, men för att kunna uppfylla det behöver jag pengar, alltså ett jobb, ge mig!
Har ansökt jobb på kappahl och de va glada över att jag sökte dit men har ej fått något besked än, har gått ca 2 veckor, tycker att de borde ha kontaktat mig men vi får se hur de blir.

Men nu ska jag tänka positivt o söka en massa jobb med Liza på onsdag, haha fan jag ska int ege upp, jag ska ha peeengar, jag ska shoppa gärnet så jag måste skaffa pengar!!
Puss på eeeer!



Kommentarer
Postat av: Finaste Mawliin

Det är ju bra att du är ärlig iaf :)

jag älskar din stil på kläder!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0