Tjuee

Fyfan är så sjukt trött, vet inte vart jag ska ta vägen, orkar inte vara kvar i skolan längre men jag måste, jag hatar att det är ett måste att vara i skolan och speciellt nu sista året, jag ska bara stå ut i 9 månader till, 9 hela månader, haha det är en evighet!
Aja nu lite update, sitter och pluggar engelska, ska skriva om Kristdemokraterna, vad dom står för osv, har ingen jävla aning alltså?
haha har aldrig varit intresserad av politik, och jag kommer nog aldrig att bli det heller, vet inte vad jag ska rösta på i valet heller, det riktigta, inte skolvalet som vi nyss har fått röstat i, aja vi får se vad det blir.

Igår kom mamma hem med en ny hårspray åt mig samt as snygga strumpor, tur man har en älskvärd mamma, love ya!

Imorgon kommer Laila Bagge "Wahlgren" och Andreas Carlsson och föreläser om Don´t drink and drive, kommer bli sjukt nice o se dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0