Sjuk!

Sorry för sjukt dålig update :( skämms faktiskt, förlåt mina små läsare ;)

Men nu är det så att det ärsynd om mig med, har haft sjukt hög feber hela veckan, febern gick upp på 39 graders feber några gånger samt en sjukt jävla smärta i huvudet, har haft så sjukt ont, vet inte riktigt varför men den kan ha kommit med förkylningen, har nästan legat i sängen i en vecka så där har ni förklaringen, men nu är jag uppe på benen igen inte alls 100% frisk ca 50% men ska göra mitt bästa!
Funderar på om jag verkligen fixar att gå till skolan imorgon, jag vill verkligen gå dit men jag tror att förkylningen stoppar mig, kan knappt prata är både hes och täppt i näsan och alla jäkla bihålor som finns i detta huvud, haha

Just nu sitter jag och snackar med Willäää på msn, ska fixa mig lite nu, fan jag ser ut som ett lik o de är fan inte sexigt,mitt hår e sjukt fult, jag mår fan dåligt psykiskt när jag inte har vax i håret, det är ett måste!!

OCHHHHHHHHHH, resa till Ayia Napa bokad, nästan iaf, haha men vi är ca 45st som åker kommer bli sjukt kul, älskade studentresa (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0