Milkshake

Sitter här nu i mörkret med min bror, får fett ont i magen så fort jag äter något, vet inte riktigt varför men ngt fel är det allt, och dessutom har jag fått öroninflammation, vrf skulle jag ta hål i örat, fan vad onödigt, jag ville ju bara ha lite bling bling!! men nejdå... då ska jag få vänta 8 veckor och dessutom få öroninflammation första veckan, vad mer kan jag göra än o gråta sönder helt totalt!!

Sitter just nu o snackar med wille på msn, haha han är så korkad så de är synd om han.. Jag påpekade att han var korkad och vet ni vad han svarar? Ibland är jag fkatiskt ganska smart, för jag satt här och frös nyss men då kom jag på att jag kunde hämta mitt täcke så jag gjorde det och virade in mig i det så nu fryser jag inte mer, nicklas smart va ? :D
hahaha åhhh... synd om dig pluttis ;)

Men aja jag är fett sugen på Milkshake, fan vad det skulle sitta nu alltså!!
Och Ayia Napa resan blir av, i maj drar jag och 60 andra på skolan de vill säga alla som går samhällskunskap till Cypern för att sola bada o festa!!


Kommentarer
Postat av: Frida

haha nicklas, ayia napa ligger i cypern...

2010-09-30 @ 19:11:00
Postat av: Lisa

och ni åker väl i maj?

2010-09-30 @ 19:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0