Framtiden?

Sisådär, nu är studentmössan och student tillbehör beställt, så jävla skönt, vilken feeling man får, jag går sista året på gymnasiet nu, samhällskunskap språk, det har fan i mig varit en jävligt jobbig period, jag är hur jävla glad som helst att det snart är slut på de hela.
Så många timmar så många dagar så många veckor man gått i skolan, så många prov så många läxor, jag kommer faktiskt sakna detta, jag menar nu ska jag ut i riktiga livet, skaffa jobb och börja tänka på hur jag ska göra i framtiden, riktigt läskig känsla men ändå så underbar.
Men vafan, börja tänka på detta nu? de är ju trots allt ett år kvar, men som sagt enormt glad över att detta är sista året och att våra studentmössor är beställda, min e skitsnygg <3!

Just nu sitter jag och snackar med sötaste Milan på msn, haha han är så sjukt skön, ska snart äta tacosgratäng och imorgon blir det att åka till Falun o se Hoffmaestro me dmoa och en massa till de kommer bli sjukt nice!
Ciao Bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0