Goes hot!

Det är kallt, de är fan svin kallt ute, jag dör jo fan jag avlider, haha åhhh jag e sjuk o ska gå ut i denna kyla, fast nu ser jag ganska hot ut iaf ;) Jag har min svarta vinterjacka med päls, mina blåa converse, blåa jeans från JC och stickad tröja o ett najjs halsband, fast hur ser jag ut? jo jag ser fan ut som ett lik i annsiktet, har varit sjuk i en vecka nu, men är på bättringsvägen så ska dra o sola nu under helgen har jag tänkt så det blir nice endå.

Fan moa ringde mig nyss nu när vi precis har fått studiebidraget, hej nicklas du vet vi måste betala in 1200kr till ticknet för att vi har förbokat våran resa till Ayia Napa, jag bah whaaaaaat? mitt studiebidrag bye bye!
eller så tar jag från körkorts pengarna som jag redan tagit en massa pengar ifrån som snart är slut, haha fyfan häng mig :(

Kommentarer
Postat av: mikaela

hahahahah jävla mycket gnäll på dig nicklas! ;)

2010-10-01 @ 15:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0