Love it

Ligger och kollar på mtv, super sweet 16, fyfan vad bortskämda dom är, helt sjukt, jag är också bortskämd men inte sådär bortskämd, fan!
Aja ligger typ och drömmer mig bort nu, fan vad skönt att sommaren är på G, så mycket saker man fill få gjort i sommar, den här sommaren ska verkligen bli bäst, detta är mitt sista sommarlov sen är de bara plugg o jobb som gäller, de är också rätt nice!
Vet inte riktigt hur jag ska hinna göra allt i sommar och hur pengarna ska räcka till men det löser sig alltid, 2 saker jag vet att jag ska göra det är en helg i göteborg med moa samt en vecka i älskade Stockholm, fyfan älskar sthlm, jag lovar, jag ska flytta dit så fort som möjligt! Love it !!
Nästa vecka ska jag köpa en sommarjacka och två par skor, o vem betalar jo älskade mamma!
Aja, ska chilla mig utåt nu, have bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0