Sallad

Yes, då va det Måndagskväll och man sitter halv död i soffan och kikar lite på facebook.
Har precis köpt en sallad som jag ska äta nu.
Har varit ute på en lång promenad idag också, ute o gått i 2 veckor nu o de gör susen, eller ja om jag slutar med cola drickandet ja, o de kommer aldrig ske, men fuck that! ;)
Har varit en runda i stan i dag, en snabb shopping runda som jag kallar det, blev lite hårspray osv, och imorgon ska jag köpa en jacka, fick 1000kr av mamma så jag ska antagligen köpa en blågrå jacka inne på Cubus, den va riktigt nice, de lär välkomma upp bild på den här senare i bloggen, men nu ska jag duscha o fixa mig inför sängen, har rätt mkt att göra innan jag går o lägger mig.
Chaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0