Fred Perry

Sitter här i skolan nu, jag slutar om sisådär 2tim då ska jag in till stan o shoppa lite, sitter o kollar på extremt snygga Fred Perry väskor, men vet inte riktigt vilken jag vill ha, hjälp mig med det ;) vilken ska jag köpa ?


1                                                                        2
Fred Perry - väskor Shoulder BagFred Perry - väskor Shoulder Bag

Fred Perry -  Shoulder Bag, Svart  & Vit , Jag gillar den svarta mest tror jag!

3                                                                         4
Fred Perry - väskor Barrel BagFred Perry - väskor Barrel Bag

Fred Perry - Barrel Bag gul & Svart, gillar även här den svarta, men hjälp mig detta genom att kommentera bild 1 2 3 4 ;)

Kommentarer
Postat av: Dessan

lätt nr1

2010-05-12 @ 16:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0