Deg

Idag hade vi nationella prov i Spanska. Uppsats skrivning och läsförståelse, gick ju som väntat, inte alls bra, men men.. det är bara att ta nya tag, nu är ju ändå skolan snart slut, riktigt skönt, studenten nästa år, happy day kommer det vara, haha!.

Måste fan ta o städa lite i mitt rum det blir alltid kaos efter helgen. För när jag fixar mig och har bråttom tänker jag inte på vart jag kastar allt och allt hamnar på golvet och i en enda stor röra bara! Så ska ta och fixa det nu har jag tänkt.
Imorgon ska jag äntligen shoppa lite igen, ska köpa min efterlängtade o uttjatade jacka, haha!
Jag sitter faktiskt här och funderar på en ny design till bloggen igen, är inte riktigt nöjd med denna, skulle villja ha visningsbild i vänstra hörnet osv, men vi får se hur det blir iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0