Ah fjortisbilder, men whatever



Kände att det var ett tag sen jag la in bilder på mig själv så här får ni några!

Det var student fest i fredags för dom som tog studenten och jag var där o festa, kvällen började med en mysig privatfest, vi var ca 20st och sedan drog vi vidare till liljekvista parken som bestod av ca 200 studenter om inte mer, det var riktigt skoj och livat, jag drack 7 cider Bacardi apple och 2 shottar, det var en riktigt lyckad kväll med spya och halsbesvär, haha .. så ja nu sitter jag här dagen efter med feber och riktigt ont i halsen, men jag får skylla mig själv,träffade enooooormt mycket roligt folk också! 
tack för kvällen alla! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0