Tråkig dag

Trevligt väder vi har idag. regn regn regn. fast det gör inget, för jag laddar ner en massa filmer precis som man ska göra när det är filmväder.
Ganska trött på att sommaren går så fort, vi har liksom vinter o kallt i nästan 6 månader och sedan vår och höst på det, endast sommar i knappt 2 månader känns värdelöst att bo kvar i Sverige, men ändå älskar man Sverige, nästa år flyttar jag ner till Stockholm kommer kännas sjukt skönt och befriande, vi får se hur de blir, har även skaffat ett sjukt nice helg jobb, klädaffär och allt, men vad det är för klädaffär och när jag börjar håller jag hemligt tills jag börjar där, endel av er vet vart men shhyy!! ;)
Aja nu ska jag typ kolla på tv, ta en lång promenad med hunden, duscha, stan och sen blir det film för hela slanten, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0