Sushi

Har precis vaknat så nu ska jag äta en god frukost, fixa mig lite sen dra in till stan för att träffa Mimmi och Linda, har inga planer på vad jag ska göra idag så vi får se vad dagen har att erbjuda, de skulle vara sjukt nice o testa Sushi, har faktiskt aldrig gjort det, verkar som att det inteär speciellt många som tycker om det men och andra sidan dom som verkligen tycker om sushi tycker att det är sjukt gott, så jag vill testa det så fort som möjligt!




Det ser riktigt gott ut, men vem vet, upp till bevis liksom, får dra ut och äta sushi på stan med någon, någon som känner sig manad? ;)

Kommentarer
Postat av: Erika <:

Så sjukt äckligt :(

2010-08-07 @ 12:46:33
URL: http://erikaweilander.blogg.se/
Postat av: mimmi

vi kan äta sushi idag! :D

2010-08-07 @ 13:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0