Shopping

Nyss varit på kupolen och shoppat ett par nya skor och en grymt god parfym, en parfym som utstrålar självkänsla och som ger en maskulin doft, haha står iallafall så på förpackningen, vet inte riktigt, parfymen kotade bara 349kr, fast jag köpte den lilla finns en större för 500kr men jag var lite snål av mig ;)
Blev även donken (McDonalds) och ett par klubbor, en grymt rolig eftermiddag med mikaela och fanny, tack för den.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig i soffan med cola och en grymt bra film, så vi hörs sen.
Btw, bilder på skorna kommer eventuellt imorgon.


Kommentarer
Postat av: malin

mums för donken.. hoppas parfymen luktar som en viol!

/ Marus

2010-08-09 @ 20:51:33
Postat av: yollande

I like your new bloggdesign! :D

Längtar tills jag ser dig o andra när skolan börjar :D and party together too ofcourse !;)

2010-08-09 @ 21:20:33
URL: http://yollande.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0