Seg dag Bitches

Nyss kommit hem från plugget, as lång dag, pallar fan inte sådant, och typ nu går jag bara runt och funderar på hur jag ska göra inför imorgon, vart är min tyska bok? Jag lovar den är gone, hittar den inte och jag vet verkligen inte vart jag har lagt den eller vart den kan vara, blir nog att betala för en ny, och sånt gillar vi inte.

Helt amazing, jag har bestämt mig för blåa Converse, fast jag är fortfarande sjukt sugen på röda så jag tror fan jag är lite busig och köper både blåa o röda, maaahhha (y)

Siiter här vid min bloggdator och typ inte gör någonting, är trött som fan och helt jävla utmattad, jag ska ta en dusch o sen blir det filmmys! love it!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0