Planering

Heey mina babes!
Nu är läget så att jag äntligen tagit mig tid att skaffa en "bloglovin" symbol på min sida, den sitter till vänster och jag hoppas nu att ni verkligen trycker och följer mig på bloglovin, det betyder lika mycket för mig som någon annan bloggare.

Har en massa planer inför helgen och de planerna är att åka på festival salute eller att åka på ett big party i Falun bland annat så spelar Hoffmaestro där o de skulle va sjukt nice o se dom igen så vi får se hur jag gör ;)
Och sedan nästa helg så drar jag iväg till Stockholm med Mimmi, fyfan vad vi ska ha det underbart, och nu ska jag typ äta ngt och så får vi se vad dagen som är kvar har att erbjuda, bye!


Kommentarer
Postat av: Sanne.

Nice blogg :)

2010-08-31 @ 18:05:45
URL: http://sannerumpunen.blogg.se/
Postat av: Miss0 - svensk tjej i Oslo

Oj du påminner mkt om han Amir eller vad han heter :P

2010-09-01 @ 00:32:20
URL: http://www.miss0.blogg.no
Postat av: Finaste Mawliin

riktigt naiiizz blogg! :)

och du är inte lik sveriges största gay bloggare. amir, som den ovanför säger :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0