Mahahhaa

Hey Babes!
Fan vilken lugn o skön helg detta varit, det är fan inte ofta det händer, har absolut inte gjort någonting, bara tagit det lugnt. Vad händer idag? njaa.. haha typ inget, softisch på hög nivå tror jag, kanske blir så att jag drar till Sanna en stund, we will see, måste fan plugga också, har redan skolkat ett antal gånge rnu första skolveckan, illa!

Nästa helg blir det att tagga till festival Salute, kommer bli riktigt nice o träffa härligt folk, och typ 40 000 fjortisar men we like it, aja nu ska jag dra o duscha o fixa mig lite, även fast jag inte ska göra något men hatar att ha morgonfrilla, fyfan klarar inte av skiten, ska gå och kladda lite med vaxburken och min hårspray, ciao!


Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

allt bra? :D

2010-08-29 @ 13:37:33
URL: http://utankontroll.blogg.se/
Postat av: Miikaelaa

Söt! :)

2010-09-04 @ 23:21:34
URL: http://liindamiikaela.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0