höhöhö

Dessa punkter STÄMMER fortfarande, irrrriterad jag blir! wää!! 

Folk som är ivägen när man går på stan:
Man är på en shopping runda i stan, och man ska handla massa och kolla i butiker, så är det folk i stan som går sååååååå sakta eller bara går och glor på en, vad fan gör ni i stan!? Ge plats till oss som verkligen hör hemma i butikerna istället för att bara finnas där och vara några jävla stoppklossar!!

Butiker som inte tar kort:
Det va väl typ 500 år sedan butikerna började ta kort, men fortfarande finns det små råtthål i stan som inte tar kort, riktigt dåligt!

Sushi barer som inte har gafflar:
Jag menar ska man sitta och äta sushi vill man ha en gaffel, inte 2st pinnar som går av när man ska ta den jävla fisken som bara slinker av eller de där riset som man får sitta och plocka ett och ett, hur kul är det?
Nej men tänk vad smidigt med en gaffel, då är det ju bara att hugga in, då är man klar på ca 30min ist för att sitta och plocka ris i 2tim, ja nu kommer alla bah, men ät inte sushi om du inte klarar av och äta det med 2st kvistar men tyvärr jag lever i 2010 inte i 1500 talet FÖRE KRISTUS då åt man med kvistar, aja haha, ska gå en kurs "hur man äter med, pinnar? stickor? kvistar"..... ngt! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0