Helt normalt

Precis kommit hem efter en kväll ute på sjön, knäppt några cider och nu väntar en mysig hemma kväll med film och chips, ska se Alpha dog, ska även snacka med söta sofia i tele, seriöst vi snackar varje dag, vi kan sita och snacka i tele i flera timmar men vi blir aldrig trötta på varandra, synd att hon bor så långt ifrån mig men snart så, vi ska fan träffas innan jul, det är ett måste.

Imorgon ska jag leka med mimmi och Linda de kommer bli sjukt nice o efter det blir det antagligen att träffa jonna. We will see! Ska dra mig mot tv´n nu, puss på er!

Här kommer lite bilder från Classic Car Week i Rättvik, tyävrr inga bilder på mig nu men whatever ;)
(orkar ine med redigering, sorry)





Kommentarer
Postat av: sofia

GOOOOOOOOOOOOSIIIII! vi ska lätt träffas snart! :D puss

2010-08-06 @ 23:53:49
Postat av: MINA

tryck på länken och kommentera en 2.a. Jag behöver verkligen din röst. Tack i förhand sötnos! Kram



http://liborius.blogg.se/2010/august/finalisterna-till-veckans-outfit.html

2010-08-06 @ 23:58:44
URL: http://mmvv.blogg.se/
Postat av: mimmi

men nicklas vad fula bilder hahaha!

2010-08-07 @ 11:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0