Have fun

Tjuue Bloggen.
Idag blir det lite dåligt med update, har rätt mycket att göra idag men jag blev sjukt glad nu när jag loggade in på blogg.se och kollade på statistiken, hade över 140st bloggläsare och ca 220 sidvisningar, tack för det och hoppas att ni gillar min blogg skarpt så att ni fortsätter läsa den.
Har precis hjälpt mamma med att skrubba potatis, ni vet att jag är en snäll pojke (a .. duschade för en halvtimme sen så nu ska jag på med kläder o sen dra in till stan för o möta upp mimmi och äta sushi och boka tid för klippning, great!
Blir nog kanske endel shopping också, vem vet.. ;)

Hår fått in jätte många frågor om mig på förra blogginlägget både i kommentarsfältet och till min hotmail, så jag sätter mig ner ikväll runt 20 tiden och besvarar alla så dyker dom upp på bloggen sen ikväll, och tänk på at tni kan fråga mig vad som helst ändå fram till just kl 20:00 ikväll, så har ni något ni vill veta om mig varför inte ta detta tillfället och göra det? Går ju även att vara anonym om du vill det.
Nu ska jag fixa mig, ha det gött!!

Kommentarer
Postat av: Erika - The one and only

hihi bäst

2010-08-12 @ 18:26:01
URL: http://erikaweilander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0