Everything

Igår åt jag Sushi med Mimmi och det gav blandade reaktioner, det var ganska gott faktiskt men fanns ju det som var mindre smakfullt också, haha höll på att dö av skratt när vi satt vid bordet och hade beställt våran mat och sen när servitrisen kommer ut med maten och ger oss pinnar att äta med, jag menar pinnar, trästickor liksom!! varken jag eller mimmi har ätit med pinnar, jag ville ha en gaffel men nejdå de gick inte för sig, aja det gick väl som väntat, maten låg både på golvet, bordet och ja runt hela tallriken, riktigt grisigt, men det får vi leva med, vi får helt enkelt gå på en kurs hur man äter med pinnar, och det var inte så speciellt smidigt av mig heller när jag skulle gå ifrån bordet och då lyckas fastna med min fot mellan bordet och stolen så bordet höll på att ramla om kul med alla tallrikar och det men det gick ju bra iallafall! ;) 
Bilder på det kanske dyker upp här senare!

Just nu sitter jag här riktigt mätt efter en kebabpizza, orkade dock bara äta upp halva, knappt det.
Shit det är så jävla varmt både ute och inne, måste ta en dusch snart och sen får vi se vad kvällen har att erbjuda, tror inte jag ska ut ikväll, jag kom hem 05:40 imorse och gick upp kl 10 så jag är inte så jätte pepp på det men vi får se hur de blir.

Kastar även upp 2 bilder här på bloggen som togs nu i veckan.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0